maandag 6 juni 2011

Zoete slofjes-2

It's a girl! Vandaag een week geleden is bij vrienden van ons een heel klein lief meisje geboren. In maart (zie hier) had ik al slofjes gehaakt, een soort 'zootjes'. Eerst in stoer blauw, met de belofte erbij ze ook in meisjeskleur te maken. Ik begon met wit. Wit is altijd goed. Als het een jongetje zou worden (dat was nog een verrassing), zou ik er met grijs iets op maken, en bij een meisje iets met roze. En nu is het een meisje! Bij nader inzien heb ik het roze weggelaten. Dan zouden de slofjes alleen leuk staan bij roze kleertjes. Dus in wit een mini bloemetje gehaakt (patroon van Lucy van Attic24) en erop genaaid. Zie hier het resultaat. Zoet hè! 

Met een extra sokje er in past ze ze al bijna... groei maar lekker, kleine meid!

2 opmerkingen:

  1. Ze zijn schattig en wit kan natuurlijk overal bij.
    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem zei...eens kijken of ik inmiddels wel kan reageren...vannochtend kreeg ik mijn reactie maar niet geplaatst.
    Vind ze erg mooi geworden en vind het ook heel knap van je.
    Ben naar de ravelry site gegaan en word daar gewoon helemaal hebberig van. Oh die wil ik wel maken en die en die....alleen heb nu een gratis gedownload en snap niet hoe en wat....misschien gewoon gaan proberen?

    In ieder geval heeft onze dochter deze mooie zoete slofjes vandaag aan gehad. Ze zitten perfect en mooi!
    Dank je!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Merci!