zondag 15 mei 2011

Ketting-2


Weer een ketting gehaakt volgens het patroon van Coatscraft.co.uk. Dit keer met delftsblauwe en witte kralen in verschillende maten. Zo heerlijk om een 'excuus' te hebben om weer eens in de kralenwinkel te neuzen!

Deze ketting heb ik voor moederdag aan mijn schoonmoeder gegeven. Mijn moeder heeft er ook al een besteld. Het resultaat is telkens zo leuk, alleen ik blijf een hekel houden aan het verwerken van alles losse eindjes. Dingen beginnen, vooral nieuwe dingen, geeft mij vaak meer uitdaging dan ze af te maken. Dus voorlopig even geen nieuwe versie van deze ketting. Even iets simpels, zonder losse eindjes. Wordt vervolgd!

3 opmerkingen:

  1. Je ketting is prachtig geworden. Je schoonmoeder was er vast blij mee. Ik ben benieuwd naar je volgende uitdaging ;-)
    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is echt super,daar ben je echt heel blij mee als je dat krijgt!liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very pretty. The beads look great with the blue flowers.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat! Merci!